Zákaznický den CQS 2016
31.5.2016
Dne 24. 05. 2016 se konal Zákaznický den CQS. Tentokrát mimo Prahu na krásném Máchově jezeře. Seminář se uskutečnil v rámci programu Národní politiky kvality
Na úvod přivítal všechny účastníky předseda Ing. Tomáš Hruška a výkonná ředitelka CQS, Ing Jana Olšanská, seznámila účastníky s informacemi a aktualitami z CQS a IQNet.
Následně Mgr. Tomáš Fabík z Advokátní kanceláře Brno nastínil možné situace v rámci řešení reklamací v kontextu Nového občanského zákoníku se zaměřením na předcházení rizika zbytečných či neoprávněných reklamací.
Oběd byl spojen s projížďkou na Máchově jezeře a počasí nám opravdu přálo.
Po obědě následovaly přednášky na téma Revize norem ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015. Pan Vítezslav Ciml, OKsystem a s.. nejdříve nastínil řízení rizik v IT zakázkách pro veřejnou správu. Novou normu ISO 9001:2015 ukázal očima zákazníka p. Milan Obert z firmy Black & Decker (Czech) s.r.o., která jako první firma v CQS prošla auditem podle revidované normy. V poslední přednášce se pan Zdeněk Šantora věnoval normě ISO 14001:2015 a integrací jejích požadavků do procesů
Věříme, že se všem účastníkům den líbil, a že si do svých firem odnesli řadu cenných doporučení. Už nyní se těšíme na příští rok.
Autor: Lenka Šardziková | Sekce: Novinky | Tisk | Poslat článek známému