Zákaznický den CQS – součást komplexní služby zákazníkům
30.4.2014
CQS – Sdružení pro certifikaci systémů jakosti patří k nejvýznamnějším certifikačním orgánům pro certifikaci systému managementu, který působí na trhu v ČR již víc, než 20 let. Konkurenční výhodou CQS je udělování certifikátů IQNet a poskytování dalších certifikačních služeb v rámci této celosvětové certifikační sítě.
Kromě standardních certifikačních a dozorových služeb poskytuje CQS svým zákazníkům i některé další výhody, mezi něž patří i tradiční zákaznický den. Tato událost vždy zahrnuje odbornou část, v níž jsou zákazníkům poskytnuty informace o novinkách v oblasti certifikace systémů managementu a v souvisejících službách. Na odbornou část následně navazuje společenská část, která je určitým poděkováním za využívání služeb CQS. Letošní zákaznický den CQS se uskutečnil dne 29. dubna 2014 v TOP HOTELU v Praze.
Předností CQS je, že jeho členové poskytují služby rovněž v oblasti zkoušení a certifikace výrobků, tedy posuzování shody výrobků, které zcela přirozeně navazuje na certifikaci systémů managementu.
Příspěvky přednesené na zákaznickém dni CQS byly zaměřeny na informace o připravovaných změnách v normách ISO, o požadavcích na nákup technických zařízení a stavebních výrobků a na nakupování výrobků z hlediska nařízení vlády týkající se omezení používání některých nebezpečných látek v elektrických a elektronických součástkách.
V návaznosti na tyto příspěvky byly předneseny informace o vzdělávacích kurzech, které připravuje CQS, nebo jeho členové.
Letošní zákaznický den byl svým rozsahem menší, než zákaznický den 2013, kdy CQS oslavilo 20-té výročí svého založení, nicméně tento den opět poskytl zákazníkům CQS příležitost posílit spolupráci s CQS v odborné i společenské rovině.
Dr. Vladimír Filiač, předseda CQS
Autor: Lenka Šardziková | Sekce: Novinky | Tisk | Poslat článek známému